www.zagorz.fora.pl
Witam wszystkich serdecznie na Forum Gminy Zagórz i zapraszam do dyskusji :)
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.zagorz.fora.pl Strona Główna
->
Wszyscy o Wszystkim (HYDE PARK)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Urząd Miasta i Gminy Zagórz
----------------
Burmistrz
Rada
Pozostałe
Ogólne
----------------
Wszyscy o Wszystkim (HYDE PARK)
Moja Miejscowość
Humor
Imprezy
Sport
Kultura
Sprawy Organizacyjne
----------------
Pytania, Sugestie, Opinie
Ogłoszenia administratora
Licznik Odwiedzin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Homo sapiens sapiens
Wysłany: Pon 23:03, 10 Gru 2007
Temat postu:
Wydaje mi się, że w tym przypadku nie możemy mówić o niezdecydowaniu burmistrza ale niestety o nieznajomości przepisu prawnego który co więcej sam Pan Burmistrz wytworzył. 25 listopada 2007 r. Pan Burmistrz Bogusław Jaworski podpisał zarządzenie Nr 58/07 w sprawie: "Wprowadzeni regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Zagórz oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Czytając to zarządzenie dowiaduje my się, iż:
w Rozdziale II § 2 pkt 4 czytamy
Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje burmistrz w oparciu o wniosek przekazany przez sekretarza urzędu (stanowiska urzędnicze) lub kierownika referatu o wakującym stanowisku urzędniczym...
W związku z tym nasuwa się pytanie nr 1
Kto złożył wniosek o zatrudnienie kierownika Zespołu Obsługi Szkół skoro od 1 lipca stanowisko sekretarza jest nieobsadzone???
Pytanie Nr 2 czy istnieje wniosek podpisany przez Skarbnika Urzędu Miasta i Gminy Zagórz o konieczności zatrudnienia nowego pracownika w referacie budżetu lub podatków. Zgodnie z regulaminem organizacyjnym urzędu referat ten jest kierowany właśnie przez tą osobę???
A może Pan Burmistrz i jego Zastępca sami nieprzestrzegają przepisów prawa które stanowi ten pierwszy, a to już byłoby jawnym nawoływaniem do nierespektowania przepisów prawnych przez zwykłych obywateli.
Dalej w tym samym § 2 w punkcie 9 czytamy: "Otwarta rekrutacja i jawny nabór mają na celu pozyskanie najlepszych pracowników na wolne stanowiska.
Zgodnie z § 7 tego zarządzenia w przypadku gdy wpłynie powyżej 5 ofert na wolne stanowisko obowiązkowym elementem postępowania konkursowego jest przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego.
Wniosek jest prosty aby konkurs był w miarę rzetelny należy aby do każdego stawało co najmniej 5 osób chętnych gdyż wtedy wyboru nie będzie można dokonać tylko na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kolejny dowód na łamanie postanowień tego zarządzenia wynika z nieprzestrzegania § 8 pkt 7 który stanowi:
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.
I tu kolejne pytanie: co na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Zagórzu robią informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne w konkursach na stanowisko dyrektora ZOS podinspektora w referacie Budżetu i Podatków skoro konkursy te są już zakończone.
Ostatnia uwaga to prośba do obecnie rządzących Burmistrzów. Jeśli tworzycie panowie regulamin głównie dla siebie to niech wasz radca prawny jego treść dostosuje do sytuacji jaką wprowadziliście w tej gminie bo głupio wygląda jeśli samemu nie przestrzega się prawa które się stanowi. Proszę Radnych o wnikliwe przeanalizowanie zarządzeni Burmistrza 58/07 oraz sprawdzenia przez Komisję Rewizyjną czy w przeprowadzonych postępowaniach konkursowych nie było uchybień prawnych, które mogą skutkować unieważnieniem przeprowadzonych postępowań konkursowych.
Baca
Wysłany: Pon 20:40, 10 Gru 2007
Temat postu:
To skandal! to ma być ta przejrzystość! jestem rozczarowany! Panie Donaldzie ratunku! Tooniemy!!!!
Gość
Wysłany: Nie 11:23, 09 Gru 2007
Temat postu: Niezdecydowany Burmistrz
Z tego co zdążyłam zauważyć nowy burmistrz jest bardzo niezdecydowany. Przedmiotem moich spostrzeżeń są zarządzenia Pana Burmistrza. Zwróciłm uwagę na ten fakt, gdyz na BIP-ie są aż 3 (trzy) zarządzenia powołujęce komisję do wyboru pracownika na stanowisko w referaci budżetu i podatków.
Pierwsze nr 118/07 z dnia 15 października 2007r.
powołuje Pan na członków owej komisju Pana Andrzeja Czapora, Pana Tadeusza Balla i Panią Ewę Piszko.
Następnie
dnia 30 października 2007r. zarządzeniem nr 132/07
powołuje Pan na członków tej samej Komisji Pana Andrzeja Czapora, Pana Zbigniewa Tarnawę, Panią Elżbietę Kucharską i Pana Tadeusza Balla.
Z kolei
zarządzeniem z dnia 6 listopada 2007r. nr 134/07
zmirnia Pan skład Komisji na Pana Andrzeja Czapora, Pana Zbigniewa Tarnawę, Panią Dorotę Żobrowska oraz Pana Tadeusza Balla.
Tak na moje oko to cała ta sprawa śmierdzi z daleka. Tak na chłopski rozum, to być może ważne jest tylko to pierwsze zarządzenie z dnia 15 paźdzeirnika, gdzie skład Komisji był 3-osobowy.
Czyzby bał się Pan, że Pani Gierula (która wcześniej pracowała już w urzędzie ok 1 miesiąca) nie uzyska pozytywnej opinie tych członków komisji, że będa uwazali, że są od niej osoby lepsze??
Zresztą to nie jest jedyny przypadek gdzie zmienia pan zdanie. Podobnie jest z innymi zarzadzeniami.
A może
zatudnił pan o 7 pracowników za dużo
i prześcigają się oni w pomysłach jeden na przeciw drugiego. Dlaczego w tak krótkim okresie czasu zmienił pan zdanie kilkakrotnie. Wiem,że czyta pan to forum bo uwagi zamieszczane na nim znajdują odzwierciedlenie w pana postępowaniu wię cprosze o wyjaśnienie tej sprawy.
A Radę Miejską proszę o zbadanie tej sprawy z ta komisją do przeprowadzenia naboru. [/b]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin